Головна


Меню сайта
Головна
Любіть Україну...
Про наше місто
Новини
Дистанційне навчання
Цивільний захист
Відео
Фотоальбом
Прозорість
Пошук
Архів новин











Наша адреса
вул. Ярослава Мудрого, 54,
м. Біла Церква,
Київська область,
09107
Тел/факс: 5-19-77

Адреса сайту: http://www.gimnasi1-biltse.com.ua
Електронна пошта: 1gimnasi-bts@ukr.net


Мова сайта

English French German Russian Ukrainian


Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



Виховна робота
Виховна система гімназії
.Головною метою виховної системи гімназії є вироблення в кожній дитині відданості універсальним загальнолюдським моральним цінностям, успадкування духовних надбань і культури свого народу, виховання в ній громадянського світогляду і готовності до активної участі в прогресі своєї Батьківщини і всього людства на основі розкриття всіх потенційних можливостей та індивідуальних рис особистості.

З головної мети виховання гімназистів випливають завдання виховної системи гімназії, які можна сформулювати так:

· Виховання патріотизму, відданості Батьківщині, поваги до державної символіки і Конституції, інтересу до історії свого народу;вироблення на цій основі досвіду громадянської поведінки, прагнення до участі у суспільно-корисних справах, у творенні добра.

· Виховання соціальної активності та відповідальності, бажання брати участь у справах гімназії та міста.

· Виховання відданості цінностям демократії, свободи вибору, поваги до прав і гідності інших людей.

· Виховання в кожної особистості гуманістичних моральних рис, таких як любов до ближнього, порядність, чемність, доброта, чуйність, чесність, справедливість, толерантність ,нетерпимість до зла.

· Розвиток національної свідомості, розуміння себе як представника великої нації, яка поважає і використовує кращий досвід інших народів.

· Виховання почуття честі свого роду, відповідальності за продовження його кращих традицій, турбота про батьків, молодших і старших членів сім`ї.

· Виховання почуття дбайливого господаря своєї землі, піклування про її природу, екологію.

· Виховання творчого ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності, людську суть і на цій основі розвиток таких якостей як самостійність, діловитість, працьовитість, завзятість, дисциплінованість.

· Усвідомлення гімназистами цінності знань для власного розвитку і прогресу суспільства, створення в кожного наукової картини світу на ґрунті засвоєння знань, формулювання власної світоглядної позиції.

· Виховання в учнів свідомого ставлення до власного здоров`я як найвищої соціальної цінності.

Виходячи із завдань можна сформулювати основні напрямки виховної роботи в гімназії: патріотичний, правовий, моральний, трудовий, фізичний, екологічний, естетичний. На основі цих напрямків виділяємо критерії виховної роботи з гімназистами:

Патріотичне виховання

· Вивчення героїчних сторінок історії українського народу та свого рідного краю.

· Виявлення почуття відповідальності за доручені громадські справи.

· Оволодіння військовими і військово-технічними знаннями.

· Вивчення обрядів, звичаїв і традицій українського народу.

· Участь у краєзнавчій роботі та у роботі музею гімназії.

· Патріотична свідомість.

Моральне виховання

· Ввічливість у спілкуванні із старшими та молодшими.

· Чесність, правдивість, принциповість і справедливість, прагнення не підводити своїх товаришів.

· Турбота про старших та молодших.

· Акуратність та зовнішній вигляд учнів.

· Участь у загальногімназійних заходах згідно з річними планами роботи гімназії та планами учнівського самоврядування (міністерства культури).


Правове виховання

· Дотримання правил для учнів та законів гімназистів.

· Повага до Конституції, державної символіки, символів гімназії.

· Дотримання Конвенції про права дитини та декларації прав дитини.

· Самокритичність в оцінці своєї поведінки та окремих вчинків, почуття гідності та совість.


Трудове виховання

· Бережне ставлення до майна гімназії.

· Участь у трудових десантах на території гімназії.

· Чергування у класах.

· Догляд за квітником гімназії.

· Участь у трудових операціях згідно робочого плану.

· Участь у загальногімназійних масових заходах.


Фізичне виховання

· Участь у спортивних змаганнях, естафетах, турнірах.

· Відвідування спортивних секцій, туристичного гуртка.

· Дотримання правил особистої гігієни.

· Виконання режиму дня, ранкової гімнастики.

· Участь у проведенні дня здоров`я, тижня фізкультури і спорту.


Екологічне виховання

· Охорона навколишнього природного середовища.

· Догляд за птахами і тваринами взимку.

· Участь у роботі „зелених" патрулів.

· Участь у проведенні заходів на екологічну тематику.

· Сприяння озелененню гімназії.

Естетичне виховання

· Етика праці і спілкування.

· Участь у позакласній роботі з естетичного виховання (у конкурсах, виставках учнівських робіт, презентаціях).

· Відвідування музеїв, виставок, галерей, театру, будинку органної музики.

· Робота в гуртках художньо-естетичного спрямування.

Виховна робота в гімназії здійснюється шляхом забезпечення участі гімназистів у соціально значущій діяльності через формування навичок самоврядування у дітей.

Самоврядування - спосіб організації життя колективу, що передбачає активну участь дітей у прийнятті і виконанні рішень для досягнення суспільно значущих цілей. Учням надається більше прав та повноважень, створюються широкі можливості для самореалізації кожного, вони вчаться жити в демократичному суспільстві. Особливого значення в даній роботі набуває формування в учнів навичок самоврядування, що сприятиме оволодінню організаторськими уміннями, вихованню соціальної активності та відповідальності. Надзвичайно важливим є педагогічна підтримка органів учнівського самоврядування, залучення всіх членів колективу до активної участі у його справах.

Шляхи забезпечення активної участі гімназистів у соціально значущій діяльності

· Зацікавленість учнів та педагогічного колективу (зокрема класних керівників) певною соціально значущою діяльністю.

· Чіткий розподіл обов`язків щодо здійснення педагогічного супроводу діяльністю органів учнівського самоврядування, надання кваліфікованої допомоги.

· Надання можливості проявити себе у певній діяльності.

· Спільна діяльність обов`язково повинна спрямовуватись на позитив тоді вона стає привабливішою.

· При розв`язанні поставлених задач повинні виникати певні труднощі (якщо труднощів не має, то справа стає нецікавою, якщо труднощі занадто великі і їх неможливо розв`язати , то інтерес теж втрачається).

· Організація системи змагань.

· Робота побудована на принципі гласності та демократичності (стенди підсумків змагань, бюлетенів, стінгазет).

· Нагородження та заохочення переможців та активних учасників соціально значущої діяльності .

· Допомога в реалізації творчих ідей гімназистів.

Завантажити схему

Прочитано: 3775 раз
[ Назад | Початок | Нагору ]


Головна :: Про гімназію :: Новини :: Фотоальбом

Выпускные альбомы для детского сада и школы


Design © 2008 Shaman Production © 2005-20018 - При передруку, посилання на www.gimnasi1-biltse.com.ua є обов`язковим.
Powered by SLAED CMS © 2005-2007 SLAED. All rights reserved.
Новини Гімназії в форматі RSS
Генерація сторінки: 0.032 сек. і 9 запитів до бази даних за 0.008 сек.