Головна


Меню сайта
Головна
Любіть Україну...
Про наше місто
Новини
Дистанційне навчання
Цивільний захист
Відео
Фотоальбом
Прозорість
Пошук
Мапа сайта
Архів новин











Наша адреса
вул. Ярослава Мудрого, 54,
м. Біла Церква,
Київська область,
09107
Тел/факс: 5-19-77

Адреса сайту: http://www.gimnasi1-biltse.com.ua
Електронна пошта: 1gimnasi-bts@ukr.net


Мова сайта

English French German Russian Ukrainian


Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



Інформація для батьків
Розклад гуртків у 2017/2018 н.р.
 Оголошення!

До уваги учнів 4-х класів та їх батьків!

Оголошується набір учнів 4-х класів на навчання до 5 класу
Білоцерківського навчально-виховного об`єднання
«Перша Білоцерківська гімназія - школа I ступеня».

Прийом заяв відбувається з 09 лютого 2018 року.

                                                                                  Прес-центр




 Розклад дзвінків на 2017-2018 н.р.

РОЗКЛАД   ДЗВІНКІВ

на 2017/2018 н.р.:ПН,ВТ,СР,ПТ  

  5-11 класи 2-4 класи 1 класи
1. 830-915 5 830-910 10 830-905 15
2. 920-1005 10 920-1000 15 920-0955 20
3. 1015-1100 15 1015-1055 20 1015-1050 25
4. 1115-1200 25 1115-1155 30 1115-1150 35
5. 1225-1310 15 1225-1305 20 1225-1300  
6. 1325-1410 10 1325-1405 15    
7. 1420-1505 5        
8. 1510-1555          

  РОЗКЛАД   ДЗВІНКІВ на 2017/2018 н.р.:ЧТ  

  5-11 класи 2-4 класи 1 класи
вих 830-855 5 830-855 5 830-855 5
1. 900-945 5 900-940 10 900-935 15
2. 950-1035 10 950-1030 15 950-1025 20
3. 1045-1130 15 1045-1125 20 1045-1120 25
4. 1145-1230 25 1145-1225 30 1145-1220 35
5. 1255-1340 10 1255-1335 15 1255-1330  
6. 1350-1435 10 1350-1430      
7. 1445-1530          

 




 ПРО ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ

Завантажити




 РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ НА ІI СЕМЕСТР 2017/2018 Н.Р.

Завантажити




 Дитина як психологічне дзеркало сім`ї

Дитина як психологічне

 дзеркало сім`ї

(Батьківський лекторій)

   Усі людські проблеми починаються й закінчуються в сім`ї. Сім`я – це основа збереження культури, етичних норм, традицій народу, соціальної естафети суспільства, основа виживання його та окремої особистості, всебічної підтримки людини.

   У всі часи головні функції сім`ї об`єднувалися навколо однієї – виховання дітей.

Сім`я – це мініатюрне відображення суспільства в цілому. У ній здійснюється соціалізація людини. Досвід, якого вона набуває в сім`ї, визначає її індивідуальну поведінку, створює внутрішню конструкцію реальності, на основі якої особа сприймає навколишнє середовище. Мабуть, невипадково, за даними останніх опитувань серед населення України переважає думка, що найбільший вплив на формування особистості дитини справляє сім`я (34% опитаних -  проти 2%, які надають перевагу школі, і 39% опитаних, які окрім сім`ї, враховують школу, однолітків, книжки та ЗМІ).

Більше того, дослідженнями українських фахівців встановлено, що в Україні 90 - 97% неповнолітніх правопорушників – вихідці з неблагополучних сімей. Кожна п`ята дитина, хвора на невроз, перенесла розлуку з батьками, 60% відстаючих учнів виховуються  у родинах без батька, 80% - у сім`ях з нездоровою психологічною атмосферою.

Також відомо, що ті особи, які у своєму минулому сімейному досвіді мали демократичні стосунки й традиції, зможуть будувати демократичні суспільні інститути.

   Отже, незаперечним є факт впливу психологічного клімату в сім`ї на формування психічного здоров`я дитини. Є дуже багато різних класифікацій стилів батьківського виховання. Вашій увазі пропонується характеристика чотирьох стилів батьківської поведінки (американських психологів), визначених на основі двох параметрів – рівня батьківського контролю та характеру взаємин.

 

Стилі батьківської поведінки

 

 

1

Авторитетний

Високий рівень контролю

 

Теплі взаємини

Визначають та заохочують самостійність своїх дітей.

 

Батьки відкриті до спілкування та обговорення з дітьми встановлених правил поведінки; допускають зміну своїх вимог у розумних межах.

 

Діти дуже добре адаптовані: упевнені в  собі, у них розвинені самоконтроль і соціальні навички, вони добре навчаються в школі та мають високу самооцінку

2

Авторитарний

Високий рівень контролю

 

Холодні взаємини

 

Віддають накази, сподіваючись беззастережного виконання.

 

Батьки закриті для постійного спілкування з дітьми; встановлюють жорсткі вимоги та правила, не допускають їх обговорення; дозволяють дітям лише мінімальну незалежність.

 

Діти,  як правило, не вміють будувати стосунки, боязкі та похмурі, невибагливі та вразливі; дівчатка найчастіше залишаються пасивними та залежними в підлітковому та юнацькому віці; хлопчики можуть стати некерованими та агресивними

3

Ліберальний

Низький рівень контролю

 

 

Теплі взаємини

Недостатньо або зовсім не регламентують поведінку дитини; беззастережна батьківська любов.

 

Батьки відкриті для спілкування з дітьми, але переважає спрямованість комунікації – від дитини до батьків; дітям надають необмежену свободу (за незначного керівництва); не встановлюють  

будь-яких обмежень.

 

Діти схильні до неслухняності та агресивності, у присутності сторонніх поводяться неадекватно та імпульсивно, невимогливі до себе; іноді стають активними, рішучими й творчими людьми

4

Індиферентний

(байдужий)

Низький рівень контролю

 

Холодні взаємини

 

Байдужі до своїх дітей. Не встановлюють жодних обмежень.

 

Батьки закриті для спілкування; обтяжені власними проблемами, не мають сил на виховання дітей.

 

Якщо байдужість батьків поєднується з ворожістю, дитину ніщо не втримає від вияву руйнівних імпульсів та схильності до асоціальної поведінки

Російські ж учені виділяють такі три типи неправильного виховання:

1. Неприйняття, емоційне відторгнення дитини (усвідомлене або неусвідомлене): жорсткі регламентації та контрольні дії, нав`язування дитині певного типу поведінки відповідно до батьківських уявлень про «хороших дітей». Інший полюс відторгнення характеризується цілковитою байдужістю, поблажливістю та браком батьківського контролю.

2. Гіперсоціалізуюче виховання – тривожно-недовірливе ставлення батьків до здоров`я, навчальних успіхів та статусу дитини серед однолітків, а також надмірна занепокоєність її майбутнім.

3. Егоцентричне – надмірна увага всіх членів родини, присвоєння дитині ролі «кумира родини»,  «сенсу життя».

    Неправильні типи виховання можуть призвести як до проблем із навчанням та засвоєнням знань, так і до невротизації дитини.

   Тому найкращим профілактичним засобом мають бути добрі стосунки батьків та дітей, розуміння внутрішнього світу дитини, її проблем, переживань, уміння ставити себе на її місце. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна було б просто, не змінюючи, «застосувати» до своєї дитини.

Але деякі рекомендації щодо виховання не будуть зайвими:

* Повірте у неповторність своєї дитини, у те, що вона – єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу й не є вашою точною копією. Тому не варто вимагати від неї реалізації заданої вами життєвої програми й досягнення поставленої вами мети.

Дайте їй право прожити власне життя.

* Дозвольте дитині бути собою, зі своїми вадами, вразливими місцями та чеснотами. Приймайте її такою, якою вона є. Підкреслюйте її сильні сторони.

* Не соромтеся виявляти свою любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що любите її за будь-яких обставин. Не бійтеся «залюбити» своє маля: саджайте його собі на коліна, дивіться йому в очі, обіймайте й цілуйте, коли воно того бажає.

* Обираючи засіб виховного впливу, вдайтеся здебільшого до ласки та заохочення, а не до покарання та осуду.

* Намагайтеся, щоб ваша любов не перетворилася на вседозволеність та бездоглядність. Встановіть чіткі межі дозволеного (бажано, щоб заборон було небагато – лише найголовніші) й дозвольте дитині вільно діяти в цих межах.

Неухильно дотримуйтеся встановлених вами заборон і дозволів.

* Намагайтеся впливати на дитину проханням – це найефективніший спосіб давати їй інструкції. Якщо прохання не виконується, треба переконатися, чи воно відповідає вікові та можливостям дитини. Лише тоді можна вдаватися до прямих інструкцій, наказів, що буде досить ефективним для дитини, яка звикла реагувати на ввічливі прохання батьків.

І тільки в разі відвертого непослуху батьки можуть думати про покарання. Покарання має відповідати вчинку, а дитина має розуміти, за що її покарали. До того ж покарання має бути відразу, а не відстрочене. Краще взагалі не карати, ніж карати запізно. Запізнілі покарання нагадують дитині про колишнє, заважають їй змінитися.

Покараний – вибачений. Інцидент вичерпано – сторінку перегорнуто.  Про старі гріхи ні слова. Не заважайте починати спочатку!

   Дитина має боятися не покарання, а того, що вона може прикро вразити вас.

* Не забувайте, що шлях до дитячого серця пролягає через гру. Саме у процесі гри ви можете передати необхідні навички, знання, поняття про життєві правила та цінності, зможете краще зрозуміти одне одного.

* Частіше розмовляйте з дитиною, пояснюйте їй незрозумілі явища, ситуації, суть заборон та обмежень. Допоможіть їй навчитися висловлювати свої бажання, почуття та переживання, тлумачити поведінку свою та інших людей.

* Пам`ятайте, що діти наслідують дорослих. Будьте позитивним взірцем для своїх дітей!

Підготувала   прак. психолог  Качуровська О. Е.

 




 Проект статуту Благодійного фонду

.




 Науково-педагогічний проект "Інтелект України"


/




 Зверніть увагу!

.




 Інформаційні матеріали для вступників до гімназії
.


 Гімназія в моєму житті
Гордістю кожного навчального закладу є його випускники.

Із 1987 по 2007 рік наша гімназія дала старт у самостійне життя 1810 випускникам, які сьогодні мають вагомі результати в різних галузях, є студентами найпрестижніших вузів України.

У біографії кожного випускника яскравою сторінкою вписане його шкільне життя. Про свої роки, проведені в гімназії, говорять її випускники та нинішні учні.




Випускник - 2009

Завантажити




[ Назад | Початок | Нагору ]


Головна :: Про гімназію :: Новини :: Фотоальбом

Выпускные альбомы для детского сада и школы


Design © 2008 Shaman Production © 2005-20018 - При передруку, посилання на www.gimnasi1-biltse.com.ua є обов`язковим.
Powered by SLAED CMS © 2005-2007 SLAED. All rights reserved.
Новини Гімназії в форматі RSS
Генерація сторінки: 0.063 сек. і 11 запитів до бази даних за 0.044 сек.