Проблема закладу
Науково-педагогічна проблема, над якою заклад працює у 2017/2018 н.р.:
"Створення оптимальних умов для реалізації особистісного потенціалу учасників навчально-виховного процесу, формування компетентностей гімназистів"
Завданнями науково-методичного забезпечення системи загальної середньої освіти є:
- координація діяльності предметних та професійних об'єднань педагогічних працівників; - розробка й експертиза авторських навчальних програм, навчально-методичних та навчально-наочних посібників для здійснення профільного навчання; - організація підготовки і перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників; - вивчення рівня навчальних досягнень учнів і вироблення відповідних рекомендацій; - організація співпраці з вищими навчальними закладами всіх рівнів акредитації для підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Основні напрямки науково-методичної роботи: - інформаційно-методичний супровід діяльності педагогів по забезпеченню якісної освіти гімназистів; - забезпечення психолого-методичного супроводу особистісного зростання вчителя; - організаційно-методичне забезпечення профілізації навчання в старших класах; - науково-методичне забезпечення професійної підготовки вчителя в умовах профільного навчання; - формування в педагогічних працівників стабільного інтересу до актуальних проблем психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду; - створення умов для розвитку педагогічної ініціативи, підвищення загально-дидактичного, науково-методичного та професійного рівнів; - інформаційно-комп'ютерна підтримка навчально-виховного процесу, комп'ютеризація управлінської діяльності; - забезпечення високої інформаційної насиченості змісту науково-методичної роботи, її відповідності поставленій меті і завданням, поглиблення її науковості та практичної спрямованості; - здійснення контролю і надання допомоги педагогам в апробації навчальних програм і підручників, електронних засобів навчального призначення, реалізації нових педагогічних методик і технологій; - вивчення професійних досягнень учителів, класних керівників, узагальнення їх педагогічного досвіду та його впровадження в практику роботи педагогічного колективу гімназії; - стимулювання ініціативи й активізація творчості педагогів у науково-дослідницькій і дослідно-експериментальній діяльності, спрямованої на оновлення і розвиток навчально-виховного процесу, здійснення моніторингу результативності цієї діяльності; - забезпечення ефективної оперативної інформації про нові методики, технології, організацію й діагностику навчально-виховного процесу; - управління процесами підвищення кваліфікації і неперервної освіти педагогічних працівників, сприяння організації раціональної педагогічної праці, створення умов для самоосвіти педагогів. |